Tuesday, May 12, 2009

Sayonara Semester 3 08/09

Alhamdulillah semester 3 08/09 telah berakhir minggu lepas ( 7 mei 2009). Maka akan bermulalah perjuangan menempuh musim peperiksaan untuk semua pelajar yang mengambil semester 3 di CFS IIUM. Tak terkecuali para pelajar saya LQM 1062 yang akan menduduki peperiksaan tersebut pada 14 Mei 2009. Sangat enjoy mengajar mereka ni. Bittaufiq wannajah!!.



Pelajar jurusan : Allied Health Science., Bio. Sc., Physc. Sc. , Dentistry., Medic, AED, ICT, Engine.






Ex-Pelajar SMI Al-Amin.

Saya terkenangkan ex-pelajar saya ketika saya berkhidmat di SMIAAG. Tahun 2007. ketika itu saya mengajar mereka ketika tingkatan 4. Pendidikan Syariah Islamiah. Setelah 2 tahun, sekarang mereka akan memasuki alam baru sebagai mahasiswa. Saya sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak murid saya.

Saat yang saya akan kenang, ketika sesi praktikal sembelihan ayam + BBQ. Memang sedap masakan diaorang nie!. Mereka memberikan komitmen yang sangat baik.

Gambar bersama mereka (coming soon)…



Walau apa jua bidang yang diceburi dan dimana sekalipun tempat yang dihuni, hanya satu nasihat saya, jaga diri, maruah ibu bapa dan Maruah ISLAM. Bawa dan hiasilah diri dengan segala ilmu dan didikan guru-guru yang pernah antum dapat di Al-Amin.

Jangan lupa untuk maklumkan kepada cikgu dimana tempat yang kamu dapat ok. Kalau mendapat jurusan Sciences di Pusat Asasi UIAM, jemputlah datang ke bilik cikgu. Lama tidak mendengar khabar antum. Bilik B 213, Bangunan Quranic Language Department / English Language Department.

Ok..see ya!!!!


Room B213
CFS IIUM PJ

No comments: