Sunday, May 3, 2009

<< Home Dec 09 >>

Alhamdulillah kami berkesempatan untuk berjalan-jalan mencari idea dan maklumat untuk rumah baru kami insyaAllah.

Balik dari Office, sekitar jam 3.00 petang, kami bertolak dari PJ ke KLCC dimana berlangsungnya Home Dec09 bermula 30 April 2009 sehingga 3 Mei 2009. Sengaja memilih hari bekerja untuk mengelak cuti umum Hari Pekerja dan Cuti Hujung Minggu. Ramai orang sangat susah nak berjalan.

Nak tau Uways jumpa siapa? Jeng.. jeng..jeng… tengoklah gambar ni..

Uways muka blur..terkejut kot..



Ha.. kenapa? Tak percaya? Cuba teka siapa peminat siapa? Uways peminat Eric Leong? Eric Leong peminat Uways? Ummi peminat Eric Leong? Eric Leong peminat Ummi? Uways peminat Ummi? Atau Ummi peminat Uways? Hehehe.

Macam-macam ada Home Dec ni. Saya saja bawa lampiran kira-kira yang telah dibuat oleh beberapa kedai yang kami survey untuk renovation dapur. Tengok-tengok harga yang dikatakan “diskaun” itu jauh lebih mahal dari yang kami survey di kedai-kedai yang tidak menawarkan promotion pada tempoh tertentu.

Memang betul seperti yang pernah saya baca dalam beberapa laman web tentang promosi barangan pada tempoh waktu tertentu. Pengguna jangan mudah terpengaruh dengan “harga promosi” yang ditawarkan. Silap-silap haribulan harganya jauh berbeza dari yang sepatutnya. Pengguna yang menjadi mangsa.

Apa yang tidak bernasib baik. Kami kena saman. Tak patut betul. Parking Kereta semua full. Sepatutnya boleh consider. Dahla masa tu pukul 6.15 petang!!. Semua kereta yang parking area situ semua kena saman.

1 comment:

Si Pengembara said...

Moga rumah dihiasi hiasan mahabbah,
perabot mawaddah dan cahaya mardhatillah :)