Sunday, June 16, 2013

BUKU @ PTS

 Pertama kali untuk membuat promosi buku di Shopping Complex. Agak menggerunkan tapi Alhamdulillah segalanya berjalan  lancar. Ada sedikit forum dibuat diruang legar sempena Pesta Buku Alpha Angel pada 12-24 Mac 2013. Forum ini pada 17 Mac 2013, jam 2.00-4.00 ptg.

Pertama kali juga dijemput oleh  pihak PTS untuk berkongsi sedikit pengisian. Berdebar-debar kerana dikelilingi oleh "orang-orang buku". Sudah pasti banyak info mereka dari saya. Alhamdulillah, Allah memberi peluang untuk "memberi". Mudah-mudahan ianya bermanfaat.



Selesai sesi bergambar di CELPAD. Hmm saya sebenarnya agak keberatan untuk pihak editor dan penerbit memasukkan gambar saya kedalam buku kedua insyaAllah. Bersungguh saya ingin menolaknya. Selepas berbincang dan meminta pandangan suami, dan meminta pandangan jr saya, Fatimah Syarha, saya "memaksakan" juga diri juga untuk menerima. Bersabar dan berdebar menanti kelahiran buku kedua, insya Allah. Semoga ada kebaikan dan manfaatnya untuk ummat, insya Allah Amiin..

Pn. Mazniza dan Pn. Nora Herni

No comments: