Saturday, September 27, 2008

mahai lagi baju budak kecik..

Alhamdulillah minggu lepas kami berkesempatan untuk keluar shopping sikit khusus untuk uways..

Baju untuk uways yang dibeli 3 baju jalan-jalan n 1 baju tidur..kesian dia dah lama tak beli baju baru..





Bagi mereka yang bakal menjadi ibubapa, jangan terkejut dengan harga baju kanak-kanak ni.. baju uways yang 4 pasang ni pun hampir mencecah rm200..hmm mahai lagi baju uways dari baju abi n ummi.. baju kurung yang ditempah pun dalam rm25 je..hihihi.. Apapun ummi tak kisah,janji uways happy n blh bergaya raya nti..(haha.. sebenarnya budak kecik ni kalau xbagi pakai baju pun lagi dia syok..happy saja..). Biasanya ibulah yang paling excited dgn pakaian anak-anak mereka ni kan..walhal anak bkn faham apa lagi pun..ahaks.. :)


takpe sekali-sekala. bukan selalu pun.


saya terfikir jug, macam manalah agaknya orang yang kurang berkemampuan dengan anak yang ramai.. So menjadi tanggungjawab kita untuk bersedekah apa yang perlu..


jangan lupa membayar zakat.. :) dah bayar???

6 comments:

boo-lah said...

wah.. syok uways dapat baju raya..!

dinaluzriq said...

hehehe..duit raya pakcik boolah nak bg ka?? :)

ni baru baju jalan2, ada lg baju melayu dia..hehe

:: awanbiru :: said...

hemo2...
bju raya dy..
m.su uwas mnyumbang x?;)

dinaluzriq said...

mak su dia sebokla... :)

dena said...

dahdahdah dah byr dah,HEHAHA

oh biasalahtu,bj adik2 sy lg mahal dr saya.aisehhh

dinaluzriq said...

xpe dena..berkorban utk adik2..hihihi.. gud luck exm nnti!!:)