Sunday, September 7, 2008

Detik-detik terakhir di Al-Amin..

Ucapan sebagai guru bertugas mingguan. Merangkap ucapan terakhir.


Kenangan bersamamu takkan kulupakan..semoga Ukhuwwah berkekalan..gambar bersama sebahagian guru-guru.
Salam Mahabbah buat adik-adik murid di Sek. Men. Islam Al-Amin Gombak.. :)

Ape khabar antum semua banin and banat?? Doa cikgu agar antum semua sentiasa berada dibawah payungan rahmat dan kasih sayang Allah selalu..
Selalu jugak cikgu teringat kat antum semua..ecchewah..Gelagat, Perangai, Stail yang macam-macam jenis..Semua ada..Yela dah setahun lebih kat Al-Amin, nilah tempat pertama yang cikgu mengajar selepas Grad dari UIAM. So kat tempat baru sekarang ni, Alhamdulillah ok..best jugak. Tapi lainlah sikit antara pelajar sekolah dan “atas sikit dari sekolah” ni..:)

So hopefully semoga madrasah Ramadhan kali ini akan lebih mendekatkan kita dengan Allah, lebih mendisiplinkan diri kita sebagai seorang hamba, anak dan pelajar.. Rasanya exam dah tak lama kan..??!! So study smart!!! Cikgu sentiasa doakan antum semua berjaya didalam pelajaran. Hmm dan jangan lupa juga untuk doakan cikgu sama ok..!!Semoga kita sama-sama berjaya!!! :)

I miss U All..!! Keep in touch!!

Ini antara gambar-gambar detik-detik terakhir di Al-Amin. Di kesempatan ni juga cikgu nak mengucapkan sekali lagi jutaan terima kasih diatas jamuan yang telah dibuat haritu.. Terharu dan terima kasih!! :)









2 Hassan Al-Basri -2 HAB (Bahasa Arab Komunikasi)

















3 Ar-Razi (Pen. Islam / Guru Kelas)

















3 As-Syafie (Bahasa Arab Komunikasi)











4 Nuruddin Az-Zanki-4 NAZ (PSI)











4 Salman - 4 SAL (PSI)

Kalau nak gambar yang lagi banyak boleh ambik dari frenster cikgu ok…(dinaluzriq@yahoo.com ). Good Luck!!! Kenang daku dalam Doamu..

6 comments:

dena said...

salam,heh cg ni buat sy sedeyh je lar tak pepasal -___- raya ajak sy dtg! ;p hehe. pasal uways tuuuu, cg dah offer sy stuju je ;D EHEHEH

wardah ^_^ said...

cikgu!! kami rindu cikgu jugak.. cikgu sihat? sayangnya gmbr kelas banat 3 ar-razi gelap.. tak jelas..

cikgu.. PMR dh dekat sgt.. cgu doakan kami ye? sekali-sekala dtgla jenguk kami..hehe

dinaluzriq said...

ala..jgnla sdh cam2..:)i.A..hmm tp klu jd ngan uways, ckgu dpt menantu yg level makla utk uways..ahaks..xpun nenek..hahaha

cg pn rindu kt natum semua..:) tu sape tah yg amik gmbr..so mrh kt dia..!!dah xleh reverse blk pon..:)
i.A cikgu sntsa doakan antum semua..!!!:)

dena said...

cg ! nanti lepas raya exam,doakan ana! ;) ana rindu gila kat cg! haaa sampai gila dahh ;p hehehe! selamat menyambut raya tak lama lg ;D

dinaluzriq said...

okess..i.A All the Best!!usaha+doa+tawakkal= kejayaan!!
cg pn rindu kt antum semua esp usrah2 yg happy go lucky n semua yg cg prnah ajr!!krm slm syg utk semua.. :)

dena said...

ye sy tak lupa! 'p